Przejdź do treści
  • Centralny Ośrodek Kształcenia Sp. z o.o.
  • biuro@seep.com.pl
  • +48 690 206 480
  • Українська
logo logo
  • Home
  • offline_bolt Szkolenia i Egzaminy
    • Egzaminy zawodowe
    • Szkolenia specjalistyczne
  • calendar_month Terminarz
  • payments Cennik
  • location_away O Nas
    • Kim jesteśmy
    • Miejsca Szkoleń
    • Współpraca
    • Praca
  • feed News
  • quiz FAQ
  • phone_in_talk Kontakt
logo

Centralny Ośrodek Kształcenia Sp. z o.o.
SEEP to instytucja kształcąco-egzaminacyjna, szkoląca z zakresu dziedzin energetyki, a także wydająca uprawnienia do pracy w branży energetycznej zarówno w Polsce, jak i w większości krajów europejskich.

Email

biuro@seep.com.pl

Telefon

+48 690 206 480
  • Українська
  • Home
  • offline_bolt Szkolenia i Egzaminy
    • Egzaminy zawodowe
    • Szkolenia specjalistyczne
  • calendar_month Terminarz
  • payments Cennik
  • location_away O Nas
    • Kim jesteśmy
    • Miejsca Szkoleń
    • Współpraca
    • Praca
  • feed News
  • quiz FAQ
  • phone_in_talk Kontakt

Centralny Ośrodek Kształcenia Sp. z o.o.

Email

biuro@seep.com.pl

Telefon

+48 690 206 480

Regulamin

Regulamin

REGULAMIN SERWISU - seep.com.pl

Niniejszy dokument określa zasady funkcjonowania serwisu seep.com.pl (dalej jako: „Serwis), dostępnego pod adresem https://seep.com.pl prowadzonego przez

Centralny Ośrodek Kształcenia (NIP: 6342978338), adres poczty elektronicznej: biuro@seep.com.pl, dalej powoływaną jako „Administrator”). Dokument niniejszy określa w szczególności rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, jak i warunki świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także prawa i obowiązków Administratora i Użytkowników.

Spis treści:
  • § 1 Definicje
  • § 2 Postanowienia ogólne
  • § 3 Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
  • § 4 Wymagania techniczne
  • § 5 Korzystanie z Serwisu
  • § 6 Odstąpienie od umowy
  • § 7 Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną
  • § 8 Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu
  • § 9 Ograniczenie odpowiedzialności
  • § 10 Dane osobowe
  • § 11 Postanowienia końcowe

§ 1 Definicje

Regulamin – rozumie się przez to niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną;

Administratorem Pana/Pani/Państwa danych osobowych jest Centralny Ośrodek Kształcenia sp. z o. o. z siedzibą w Katowicach ul. Adama Mickiewicza 21, 40-085 Katowice.

Inspektorem ochrony danych osobowych jest upoważniony przedstawiciel Centralnego Ośrodku Kształcenia

W sprawach dotyczących Pana/Pani/Państwa danych można wystąpić do nas lub do Inspektora w formie:

Listownej – na adres ul. Adama Mickiewicza 21, 40-085 Katowice

Telefonicznej – pod numer 32 20 17 035. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

Użytkownik – rozumie się przez to korzystające z Serwisu: osobę fizyczną, osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną;

Zarejestrowany użytkownik – rozumie się przez to korzystające z Serwisu: osobę fizyczną, osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną i które dokonały Rejestracji;

Konsument – osoba fizyczna korzystająca z Serwisu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

Przedsiębiorca – korzystające z Serwisu: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, pod warunkiem wykorzystywania serwisu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej;

Serwis – rozumie się przez to serwis internetowy działający pod adresem https://seep.com.pl, prowadzony przez Administratora, umożliwiający Użytkownikom zamawianie produktów i usług;

Usługi elektroniczne – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Administratora w ramach funkcjonalności Serwisu;

Umowa – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana pomiędzy Administratorem, a Użytkownikiem na podstawie Regulaminu, w drodze jego akceptacji przez Użytkownika;

Oferta – rozumie się przez to zamieszczone w Serwisie przez Administratora ogłoszenie dotyczące oferowanych przez niego produktów, świadczonych przez niego usług lub prowadzonej przez niego działalności, stanowiące zaproszenie do Rejestracji w rozumieniu Kodeksu cywilnego;

Cennik – zestawienie ustalonych przez Administratora opłat za Usługi świadczone przez Administratora w ramach Serwisu, określone w Załączniku nr 1 do Regulaminu i stanowiące jego integralną treść. Cennik określa koszty oferowanych Usług i produktów

Rejestracja – jednorazowa czynność dokonywana przez Użytkownika w ramach Serwisu polegająca na wypełnieniu formularza rejestracyjnego w celu zapisania się na szkolenie;

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych);

Operator płatności – oznacza PAYU.pl;

Licencja – niewyłączna, nieodpłatna licencja udzielana Użytkownikom przez Administratora na korzystanie z Serwisu;

§ 2 Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Administratora,

warunki świadczenia tych usług,

warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,

tryb postępowania reklamacyjnego.

Niniejszy Regulamin stanowi regulamin w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 j.t.).

Regulamin nie ma zastosowania do usług świadczonych przez Administratora w inny sposób, ani też do usług świadczonych drogą elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem innych serwisów.

Natychmiast po wyświetleniu Serwisu Użytkownik obowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.

W przypadku usług świadczonych przez Administratora, które nie wymagają rejestracji wyświetlenie Serwisu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, jeśli Użytkownik miał okazję się z nim zapoznać i w dalszym ciągu korzysta z Serwisu.

W przypadku usług świadczonych przez Administratora, które wymagają rejestracji Użytkownik podczas rejestracji potwierdza zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu. Potwierdzenie zapoznania się i zaakceptowania Regulaminu jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem korzystania z usług wymagających rejestracji.

Regulamin jest udostępniony Użytkownikowi nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie. Użytkownik może uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym momencie pod adresem: https://seep.com.pl/regulamin, a także poprzez zapisanie go w dowolnym formacie na wybranym przez siebie nośniku.

Regulamin sporządzony jest w języku polskim i stanowi wzorzec umowny w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.

Administrator nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość komunikowania się z nim.

§ 3 Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną

W ramach Serwisu Administrator świadczy m.in. następujące usługi elektroniczne:

udostępnianie materiałów i danych znajdujących się w Serwisie;

umożliwienie przesłania Administratorowi wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w ramach Serwisu;

przesyłanie informacji handlowych w formie newslettera;

umożliwienie zapisania się na szkolenie i dokonania płatności za pośrednictwem Operatora płatności;

Administrator zastrzega sobie prawo wstrzymania świadczenia, wszystkich lub niektórych usług – bez podania przyczyny, aż do całkowitego usunięcia Serwisu, w drodze zmiany niniejszego Regulaminu z poszanowaniem praw Użytkowników.

Wszelkie elementy graficzne Serwisu, zastosowane w nich rozwiązania techniczne, elementy kontentu, jak i sposób w jaki elementy graficzne i kontent są przedstawione (układ), jak również oprogramowanie, bazy danych i inne materiały umieszczone w ramach Serwisu stanowią przedmiot prawa autorskiego Administratora i podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

W celu korzystania z Serwisu Administrator udziela Użytkownikom niewyłącznej, niezbywalnej, nieprzenoszalnej, udzielonej na czas korzystania z Serwisu, Licencji na korzystanie z Serwisu. W ramach udzielonej Licencji Użytkownik uprawniony jest wyłącznie do tymczasowego zwielokrotniania Serwisu poprzez jego wyświetlanie w przeglądarce internetowej, w celu korzystania z dostępnych funkcjonalności w sposób zgodny z niniejszym Regulaminem.

Działalność Serwisu polega jedynie na umożliwieniu Użytkownikom zamieszczania Ofert oraz promowania prowadzonej przez nich działalności. Administrator nie jest stroną umów zawartych przez Użytkowników na podstawie informacji uzyskanych za pośrednictwem Serwisu i nie ponosi wobec Użytkowników żadnej odpowiedzialności za należyte ich wykonanie.

§ 4 Wymagania techniczne

Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, za pośrednictwem, którego Administrator świadczy usługi elektroniczne:

komputer klasy PC lub inne urządzenie umożliwiające korzystanie z Serwisu;

dostęp do sieci Internet;

dostęp do poczty elektronicznej;

odpowiednie oprogramowaniem w postaci przeglądarki internetowej.

Zakazane jest korzystanie przez Użytkownika z Serwisu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający uzasadnione interesy Administratora

§ 5 Korzystanie z Serwisu

Użytkownik ma możliwość zapisania się na szkolenie poprzez wypełnienie formularza Rejestracji.

W formularzu rejestracji Użytkownik podaje następujące dane: adres e-mail, dane teleadresowe, numer telefonu, adres do wysyłki uprawnień oraz dane do prawidłowego wystawienia faktury.

Użytkownik jest zobowiązany do podania prawdziwych danych przy rejestracji na szkolenie.

Użytkownik powinien powstrzymać się od umieszczenia danych, o których mowa w art. 9 RODO tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych, danych biometrycznych umożliwiających jednoznaczne zidentyfikowanie osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej. Podanie powyższych danych nie jest wymagane do korzystania z Serwisu.

Wypełniając formularz rejestracji Użytkownik potwierdza zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu. Potwierdzenia zapoznania się i zaakceptowania Regulaminu jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem założenia Konta użytkownika.

§ 6 Odstąpienie od umowy

Użytkownik, będący Konsumentem, który za pośrednictwem Serwisu zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Po wykonaniu usługi w całości, tj. skorzystaniu ze szkolenia, za wyraźną zgodą Użytkownika, Użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 1) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Niniejsze postanowienie stanowi informację dla Użytkownika o utracie prawa do odstąpienia od umowy po wykonaniu usługi.

Użytkownik może zrealizować uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży poprzez wysłanie wypełnionego i podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres poczty elektronicznej biuro@seep.com.pl. Wraz z oświadczeniem należy przesłać również informację o aktualnym numerze konta, na który należy dokonać zwrotu należności.

Wykonując prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Użytkownik może skorzystać z formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.

Administrator niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od umowy, zwróci Użytkownikowi wszystkie dokonane przez niego płatności.

§ 7 Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną

Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia przez Użytkownika korzystania z Serwisu.

Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, o której mowa w ust. 1, zostaje zawarta na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zaprzestania korzystania przez Użytkownika z Serwisu, poprzez jego opuszczenie – bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.

Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegająca na zrejestrowaniu się użytkownika zostaje zawarta na czas nieoznaczony z chwilą zarejestrowania przez Użytkownika uczestnictwa w szkoleniu.

Użytkownik, będący Konsumentem, może w każdym czasie i bez wskazywania przyczyny rozwiązać umowę, o której mowa w ust. 3, z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@seep.com.pl;

W przypadku stwierdzenia, że Użytkownik dopuszcza się działań zabronionych przez obowiązujące przepisy prawne lub przez Regulamin, Administrator w zależności od rodzaju, skali i okoliczności naruszenia może:

upomnieć Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej,

rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych ze skutkiem natychmiastowym i usunąć użytkownika.

§ 8 Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu

W razie wykrycia wad lub przerw w funkcjonowaniu Serwisu Użytkownik, będący Konsumentem, uprawniony jest do złożenia reklamacji.

Użytkownikowi, będącemu Przedsiębiorcą, nie przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w funkcjonowaniu Serwisu.

Użytkownik może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@seep.com.pl;

Administrator rozpatrzy reklamację w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia jej otrzymania, informując Użytkownika niezwłocznie o jej wynikach.

Rozpoznanie reklamacji będzie polegać na wskazaniu, czy problemy z korzystaniem z Serwisu wynikły z przyczyn leżących po stronie Administratora, czy też z innych powodów niezależnych od Administratora. Jeżeli będzie możliwe takie ustalenie, Administrator wskaże te inne przyczyny.

§ 9 Ograniczenie odpowiedzialności

Administrator prowadzi bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem Serwisu, zapewniając poprawność jego działania. Administrator nie gwarantuje jednak stałej dostępności wszystkich funkcjonalności Serwisu, jak również ich bezbłędnego działania.

Administrator jest uprawniony do częściowego lub całkowitego wyłączenia funkcjonowania Serwisu, w celu przeprowadzenia jego naprawy lub modernizacji bez konieczności uprzedniego poinformowania o tym Użytkowników. W przypadku całkowitego wyłączenia serwisu Administrator zobowiązuje się do poinformowania Użytkowników za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres poczty elektronicznej powiązany z formularzem zgłoszeniowym.

Administrator nie ponosi odpowiedzialności za:

szkody spowodowane przez Użytkowników poprzez naruszenie praw osób trzecich;

szkody powstałe na skutek braku ciągłości dostępu do Serwisu, będące następstwem siły wyższej;

problemy lub utrudnienia techniczne związane z działaniem, sieci telekomunikacyjnych, sprzętu komputerowego lub telekomunikacyjnego, należącego do Użytkownika, które utrudniają lub uniemożliwiają korzystanie z Serwisu.

Wobec Użytkowników będących Przedsiębiorcami Administrator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu powstania jakichkolwiek szkód, wynikających lub pozostających w związku z korzystaniem z Serwisu, z wyjątkiem szkody wyrządzonej przez Administratora z winy umyślnej.

§ 10 Dane osobowe

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Użytkowników określone zostały w „Polityce prywatności”, dostępnej pod adresem: https://seep.com.pl/polityka-prywatnosci, stanowiącej integralną część niniejszego Regulaminu.

§ 11 Postanowienia końcowe

Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego w Serwisie. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.

Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu okaże się niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone, o ile strony inaczej nie postanowiły. Jeżeli jednak jakiekolwiek postanowienia niniejszego regulaminu okażą się nieważne, nie uchybia to ważności pozostałych – tak, iż w pozostałym zakresie Regulamin pozostaje w mocy.

O dokonanej zmianie Regulaminu Administrator poinformuje Użytkownika za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres poczty elektronicznej powiązany z formularzem zgłoszeniowym Użytkownika, na 14 dni przed ich wejściem w życie.

Użytkownik może nie zaakceptować zmian Regulaminu poprzez żądanie usunięcia zgłoszenia w terminie 7 dni.
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Copyright © 2022 Centralny Ośrodek Kształcenia Sp. z o.o. | Powered by wykreuj.pl

Skontaktuj się z nami

images

Centralny Ośrodek Kształcenia Sp. z o.o.

Mickiewicza 21, 40-085 Katowice; NIP: 6342978338; REGON: 386353417; KRS: 0000847026

Telefon

Telefon

+48 690 206 480
Email

Email

biuro@seep.com.pl

      Preferowany termin

      Opinia Uwaga

      Opinia

      Dla nas każda opinia jest cenna aby zwiększać jakość naszych usług - dodaj swoją



        Każda opinia po zatwierdzeniu przez moderatora zostanie dodana do rubryki Wszystkie opinie, a najlepsze trafią na główną stronę gdzie będą na bieżąco aktualizowane

        Uwaga

        Dodaj swoją uwagę/ spostrzeżenie, abyśmy mogli utrzymywać jakość naszych usług na najwyższym poziomie - każda wiadomość zostanie odczytana.

          Wiadomości przesłane jako Uwaga są jedynie do wglądu wewnętrznego i nie będą publikowane.

          Zgłoszenie na egzamin

          Kłopoty z formularzem? Zadzwoń tel. 690 206 480
          Zapisz jedną osobę
          Zapisz grupę
          person_addDodaj uczestnika
          Przynajmniej jedno pole zawiera błąd. Proszę sprawdzić wpisaną treść i spróbować ponownie.
          Nie wybrano zakresu egzaminów.
          FORMULARZ

          1. Dane uczestnika szkolenia

          deleteUsuń uczestnika

          2. Zakres szkolenia i egzaminów

          Zakres egzaminów

          • Tłumaczenie świadectwa
          • Tłumaczenie świadectwa

          Zakres punktowy

          szkolenie zostanie dostosowane do Państwa potrzeb na podstawie wybranych punktów (opcjonalne)

          Zakres egzaminów

          • Tłumaczenie świadectwa
          • Tłumaczenie świadectwa

          Zakres punktowy

          szkolenie zostanie dostosowane do Państwa potrzeb na podstawie wybranych punktów (opcjonalne)

          Zakres egzaminów

          • Tłumaczenie świadectwa
          • Tłumaczenie świadectwa

          Zakres punktowy

          szkolenie zostanie dostosowane do Państwa potrzeb na podstawie wybranych punktów (opcjonalne)

          Zakres egzaminów

          • Tłumaczenie świadectwa
          • Tłumaczenie świadectwa

          Zakres punktowy

          szkolenie zostanie dostosowane do Państwa potrzeb na podstawie wybranych punktów (opcjonalne)

          3. Dane do wysyłki uprawnień

          Warunkiem otrzymania zaświadczenia jest przesłanie do biura potwierdzenia zapłaty drogą elektroniczną lub w formie papierowej.
          Uprawnienia wysyłamy w ciągu 24 godzin po odnotowaniu wpłaty

          4. Dane do wystawienia faktury

          Chcę otrzymać fakturę na firmę

          • Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniach otwartych dokonuje się przez wypełnienie formularza zgłoszenia on-line dostępnego na stronie Stowarzyszenia, mailowo oraz telefonicznie.
          • Formularz zgłoszeniowy ma formę umowy pomiędzy powyższą firmą/osobą a Stowarzyszeniem.
          • Po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego przesłane zostanie potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu na adres e-mail podany w formularzu.
          • Stowarzyszenie zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia z uwagi na dużą liczbę uczestników zgłoszonych na dane szkolenie. Wówczas przesłana zostanie stosowna informacja drogą e-mailową.
          • Opłata za uczestnictwo obejmuje udział w szkoleniu i egzaminach.
          • Faktura VAT zostanie wystawiona z 14 – dniowym terminem płatności i przesłana na wskazany przez Państwa adres po zakończeniu szkolenia.
          • Rezygnacja z uczestnictwa przyjmowana jest mailem nie później niż na 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. Rezygnacja po upływie ww. terminu skutkuje obowiązkiem uiszczenia pełnej opłaty za szkolenie na podstawie wystawionej
            faktury VAT. Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa za powyższego uczestnika szkolenia.
          • Wszelkie zmiany dotyczące uczestnictwa w szkoleniu przyjmowane są e-mailem. Informacje o zmianach nie są przyjmowane telefonicznie.
          • W przypadku rezygnacji ze szkolenia zaliczka za materiały szkoleniowe nie podlega zwrotowi.
          • Stowarzyszenie zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia do 1 dnia przed rozpoczęciem szkolenia.
          • Na terytorium Polski przesyłki listowne zawierające uprawnienia lub faktury realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej – wysyłane są listem poleconym ekonomicznym.
          • W przypadku kiedy wysyłka ma być realizowana poza terytorium Polski, do faktury zostanie doliczony koszt wysyłki zgodny z cennikiem Poczty Polskiej.

          Zasady Ochrony Danych Osobowych w Centralny Ośrodek Kształcenia sp. z o. o..
          Administratorem Pana/Pani/Państwa danych osobowych jest Centralny Ośrodek Kształcenia sp. z o. o. z siedzibą w Katowicach ul. Adama Mickiewicza 21, 40-085.
          Inspektorem ochrony danych osobowych jest upoważniony przedstawiciel Stowarzyszenia Elektroenergetyków Polskich W sprawach dotyczących Pana/Pani/Państwa danych można wystąpić do nas lub do Inspektora w formie:

          • Listownej – na adres ul. Adama Mickiewicza 21, 40-085 Katowice
          • Telefonicznej – pod numer 32 20 17 035. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

          Przetwarzamy Pana/Pani/Państwa dane osobowe w następujących celem:

          • rozpatrzenia Pana/Pani/Państwa wniosku o skorzystanie ze szkolenia
          • wykonania innych czynności poprzedzających Pana/Pani/Państwa udział w szkoleniu,
          • realizacji wszelkich obowiązków ustawowych,
          • upowszechniania naszych usług (podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO i przewidziana w tym przepisie niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora), Nadmieniamy, że uzasadnionym interesem jest możliwość przedstawienia Panu/Pani/Państwu informacji o naszych usługach, między innymi przedstawienia ofert;
          • poprawy funkcjonalności naszej strony internetowej, dostosowania treści oferty do Pana/Pani/Państwa oczekiwań i preferencji,
          • ewentualnego ustalania, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – ale w zakresie niezbędnym i w razie takiej konieczności (przetwarzanie do realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
          • udzielania odpowiedzi na zadane przez Pana/Pani/Państwa pytania (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

          Aby wykonać ciążące na nas obowiązki prawne, którymi są między innymi:

          • organizacja szkolenia,
          • udzielanie odpowiedzi na wystąpienia uprawnionych organów,
          • realizacja obowiązków dla celów podatkowych czy zapewnienie bezpieczeństwa transakcji – do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów;
          • realizacja prawnie uzasadnionych interesów, takich jak: dochodzenie roszczeń i obrona praw, uzyskanie finansowania, czy zapobieganie oszustwom – nie dłużej niż do upływu okresu przedawnienia przewidzianego w powszechnie obowiązujących przepisach, albo takie jak przesyłanie reklam pocztą tradycyjną – do momentu złożenia przez Ciebie sprzeciwu;
          • prowadzenie za Pana/Pani/Państwa zgodą kampanii reklamowych i podejmowanie innych działań marketingowych własnych oraz dotyczących podmiotów współpracujących – do momentu wycofania Pana/Pani/Państwa zgody.

          Informujemy ponadto, iż Pana/Pani/Państwa dane osobowe będą podlegały automatycznemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, w celu zrealizowania obowiązku wynikającego z przepisów prawa, który polega na tym, że przed zawarciem umowy szkolenia, administrator – jako organizator szkolenia – jest obowiązany do spełnienia wszelkich wymogów związanych ze szkoleniem, egzaminem i wydaniem stosownych uprawnień i w tym celu konieczne jest używanie Pana/Pani/Państwa danych osobowych. Mogą one być w tym celu łączone z informacjami o Pana/Pani/Państwa sytuacji ekonomicznej, w tym historii spłat Pana/Pani/Państwa zobowiązań wobec nas oraz wobec innych podmiotów, a także z informacjami demograficznymi czy behawioralnymi, w celu dostosowania naszych produktów, a także sposobu ich oferowania do Pana/Pani/Państwa potencjalnych potrzeb lub oczekiwań.

          Odbiorcami Pana/Pani/Państwa danych mogą być:

          • podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie Pana/Pani/Państwa zgody, np. Centrum Przedsiębiorczości Polonia Sp. z o.o. Sp.k. ul. Botaniczna 3D, 43-195 Mikołów oraz Instytut Kształcenia Zawodowego Polonia Sp. z o.o. ul. Botaniczna 3D, 43-195 Mikołów, Stowarzyszenie Elektroenergetyków Polskich ul. Botaniczna 3D, 43-195 Mikołów
          • podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu takie jak: dostawcy usług informatycznych, marketingowych, pocztowych, windykacyjnych, prawnych, archiwizacyjnych – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie zawartej z nami umowy i zgodnie z naszymi poleceniami;
          • podmioty uprawnione na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, np. organy administracji publicznej.

          Przysługują Panu/Pani/Państwu niżej opisane prawa:

          Prawo żądania od nas dostępu do Pana/Pani/Państwa danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes, przysługuje Panu/Pani/Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jednak możliwe jest, że nadal będziemy uprawnieni do przetwarzania danych na innej ważnej prawnie uzasadnionej podstawie;
          Jeżeli przetwarzamy dane za Pana/Pani/Państwa zgodą – masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym jej wycofanie nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego już dokonano na jej podstawie;
          Jeżeli przetwarzamy dane za Pana/Pani/Państwa zgodą – masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym jej wycofanie nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego już dokonano na jej podstawie;
          Jeżeli przetwarzamy dane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub na podstawie Pana/Pani/Państwa zgody – przysługuje Panu/Pani/Państwu prawo do przenoszenia danych, tj. otrzymania ich od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz przesłania tych danych innemu administratorowi, o ile będzie to technicznie możliwe;
          W sferze obrotu danymi osobowymi służy Panu/Pani/Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu i otrzymaniu uprawnień. Niepodanie danych w konsekwencji uniemożliwi ich otrzymanie i podjęcie szkolenia.

          Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

          Łączny koszt: 0 zł

          Sprawdź
          Przynajmniej jedno pole zawiera błąd. Proszę sprawdzić wpisaną treść i spróbować ponownie.
          Nie wybrano zakresu egzaminów.
          Nie dla wszystkich formularzy wybrano zakresu egzaminów.
          Klikając „Wyślij” zgadzam się na przedstawienie przez Stowarzyszenie Elektroenergetyków Polskich oferty handlowej.

          DZIĘKUJEMY ZA ZGŁOSZENIE
          Link do szkolenia online otrzymasz na dzień przed planowanym szkoleniem.
          Podsumowanie otrzymasz także drogą mailową.
          Zapraszamy